tisdag 7 december 2010

Ja i dag händer inte så mycket, i går satt jag här vid bloggen ganska mycket, har lagt in vår resa till polen, och foto från gunnars & magdas bröllop, de var kul där, en upplevelse ::)):

Sen på kvällen var jag hos min granne stina och drack en kopp kaffe, mådde lite bättre i då!!

har legat i migrän sen söndags förmidda, men ska åter i gen gå till jobb på onsdag!! skönt , jag trivs bra i limhamn, bra arbetskamarter, vårdtagare mm !!

och ronja går åter på medicin i gen, hon röntgades förra tisdagen, hon har problem med ledbandet, de var inget brutet i benet som tur var, hon har hoppat på tre ben från och till, så när jag ändå skulle vaccinera så kollade dem upp de !!! så först ska hon gå på medcin i 14 dgr och hjälper inte de så kanske sjukgymnast eller operation :(:(

sen har ju snön kommit i gen, e redan trött på den, hatar att köra bil i detta väder, de så tråkit hmm!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar