onsdag 23 mars 2011

feb - 20 mars

Har inte skrivit på ett tag nu, men har mått rätt så dåligt, fick reda på av mammas systers dotter att min moster majken, gått bort den 10 februari och jag fick reda på de den 18 februari,

blev ledsen sårad, arg för dem inte medelat mig, jag fick reda på de för jag råkade ringa fel nummer en gång hmm ..... hade aldrig fått veata annars kanske :(:(:(

väll på begravningen blev jag mycket besviken majkens egen syster kom inte ens på begravningen, de var jag stefan och hennes son håkan som var där .... stackars majken ......


sen lördagen den 19 mars, så var vi på fest en kompis till oss fyller år, de var kul, vi drack pratde lyssnade på musik ....

sen på natten, så blev jag utskälld av en av mina bästa vänner som betyder mycket för mig, hon sa mer eller mindre upp bekantskapen med mig och jag fattade inte varför, jag tog mig rätt hårt av de, blev sårad men blev arg samtidigt :(:(

dagen efter skickade hon förlåt till mig, men jag orkade inte höra av mig till henne för jag var så ARGGGGGGGGGGGGG !!!!!!!!!!!!!!1

men på måndagen skickade jag till henne, och var även hos henne och tog en kopp kaffe ..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar