onsdag 13 juli 2011

hej hopp !!!

hej, klockan e nu snart halv tre på natten, och kan inte sova, manne sover så gott så de hörs ända in här i vardagsrummet, och jag sitter och myser med inka:):)

har inte kunnat sova ordentligt på två veckor snart för jag har så förbaskat ont i ryggen som strålar ner i benet, icias örk säger jag e så trött på allt skit nuuuuuu....

blev sjukskriven till fredag denna vecka och de torsdag nu, och vill verkligen jobba, men frågan e om jag kan.... har ju så ont när jag sitter och går i trappor , kan knappt köra bil i mellan åt, känns som benet domnar i mellan åt.... så just nu e jag kluven, men får väll ta ringa min läkare i morgon och höra vad dem säger :(:(

e lite rädd också för vill så järna vara kvar på mitt jobb, men e ju bara vikarie, och om jag fortsätter vara sjukskriven kanske dem inte vill ha kvar mig, och de kan jag förstå..... men funderar kanske att börja läsa till något annat men vet inte vad, vill ju så järna läsa till något inom djur.... vi får väll se, nej får väll ta ett försök till att sova godnatt i alla fall ....... <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar