måndag 14 juni 2010

14 juni!!!

hej hopp!!!

Då var denna dagen snart slut!!

i dag var jag hos vetrinären med ronja i gylle, hon har varit skendräktig i över en vecka nu och fick droppar som skulle hjälpa, men de har inte gjort de!! så hon har fått antibiotika antagligen fått en infektion!!!

sen har vi varit på turbinen med hundarna angelika och hennes kompis var också med!! båda hundarna badade och lekte i vattnet, dem tyckte de var kul i dag!!!

sen var jag och hämtade mina nya pircing smycke fina var dem,, bytade så nu läspar man i gen, de gör jag alltid nästan när jag bytar smycke hmm , men då får man ta!!!!

snart dax för sängen, ska upp tidigt i morgon, ska på kickis ch katjas skolavslutning, sen ska jag träffa min bästa kompis i malmö!! de ska bli skoj, för de var länge sedan jag träffade henne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar