onsdag 11 augusti 2010

helgen den 6 & 7 augusti !!!!

6 augusti:

I kväll var vi över i danmark med per och linda, de var dö trevligt , vi år tillsammans på jensens böhfhus ! de var gott jag beställde kyckling och potatis och en stor stark öl, mmm gott :) sen beställde per i förrätt till oss alla fyra, vitlöksbröd ocg sen en korg med bla: mozzarella sticks mmm gott !!!

sen när vi ätit klart där så, gick vi vidarare , linda ville ha en våffla till efterrätt!! per och linda beställde fyra våfflor, dem var svin goda, men man var ju propp mätt!! ush , men sen gick vi vidare mot tåget ! tog tåget hem, fick en hemsk huvudverk! så när vi kom hem så la jag mig direkt att sova, så jobbigt med den förbaskade huvudverken!!!!

7 augusti::

i dag har man bara tagit de lite lungnt för man e litta sliten från i går, men på kvällen körde vi till lotta och bert dem campade i bingsmarken, vi satt och pratade, vi hade hundarna med oss, och de gick bra frutom att chippen försökte sätta på ronja, jag bara nej, nej, man undrar ju om hon har ett smyg löp i gen, hon har ju haft de förr :( de roliga var att hon satte gumpen till, precis som ja, kom an!! och jag tog ronja och gick!! sen efter de satt ronja och gnällde och chippen med !! vi satt inne i tältet och pratde en massa , bert och manne satt och snapsade whisky, jag drack kaffe, för jag körde !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar