fredag 30 juli 2010

Fredagen 30 juli!!!

Då var de fredag i dag ! har precis kommit hem, varit i byn och handlat, och hundrana var med på promenad!! de var en skön promenad,

just nu e jag nere i en svacka allt känns bara så skit, man känner inte för något alls mm !!!

men man får förssöka ta sig i kragen, de känns bara hopplöst nu, man löser en motgång och sen kommer en annan, man orkar inte hur mycket som helst!!!

tråkit att bara gå hemma, VILL HA JOBB NUUUUUUUUUUU!!!

E Lite smått irreterad på försäkringskassan, dem tror man ska klara sig utan pengar, får vänta utterliggare 30 dagar innan jag får pengar där i från, och vad tror dem man ska leva på!! hmm :(

jag söker jobb mm finns inget intresant alls, ska ringa smyge i mitten av augusti och se om dem behöver folk där!! jag väntar att ringa eftersom annelie kommer om ca: två veckor !!

ska bli kul att se elliot som jag aldrig träffat, han blir två år i februari, tiden går fort ,, vi ska åka till tosselilla tillsammasn anneli, derk elliot och jag och manne jessicka, kicki och bettan med familj ska bli kul!!!

i helgen ska jag och manne vara chafför till jessicka och stina, dem ska på fest!!!

annars händer nog inget specileet denna helgen !!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar