söndag 24 april 2011

hjärnskakning .....

Då har man varit hemma från jobb i en vecka ca: fick hjärnskakning, slog i huvudet rejält 14 april, jobbade som vanlot på fredagen , men natten mellan ferdagen och lördagen var inte rolig, var uppe ett par gånger på natten och kräktes var även yr,

lärdagen åkte jag till akuten fick sitta där i 4 timmar och vänta tråkit tråkit, men ,men ....... dem kom fram till att de var hjärnskakning, och att jag skulle vara hemma en vecka från jobb ca, blev de värre fick jag komma tillbaka.....

tråkit för jag skulle ta de lungnt mm, jag skulle ju springa agility men ronja den 17 april, genrep inför tävlingen hmmm .....

men de ordnade sig med agilityn katja sprang med ronja, och de gick bra för att aldrig ha sprungit agility och med ronja som e så mamma sjuk hihihi

men ska jobba i gen den 25 april, sen till läkaren på tisdagen så får vi se hur de blir ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar