söndag 24 april 2011

påsk !!!!!

på långfredagen var vi i staffanstorp , en överraskningsfest för Bert , de var trevligt och kul, och god mat , jag drack inte i dag för jag körde.... de var rätt skönt faktiskt .....


på påskafton var jag på stor agilitytävling i skurup, de var riktigt roligt att sen hu duktiga dem e mm, och så snabbt de går på slalom , mm kommer väll en dag när ronja kan de med :):)

sen på kvällen gjorde vi lite påskmat, sen cyklade vi till jessicka och malin tittade på PARANORMAL ACTIVITY 2 , den var okej, men hemsk, värre än ettan ush........ vi var hemmma kvart i tre på natten ca, trött var man så de var bara att ge hundarna mat sen sängen zzzzzzzzzzzzzzz

annnadag påsk,

jag jessicka malin var på påskstugan i östara grevie, de var lite att titta på köpte två armband, och en berlock till de, och lite oriflame saker köpte jag, sen på kvällen grillade vi .......

annars hände inget speciellt :):)

känner mig gladare nu än innan, måste bara bli piggare, e så frutansvärt trött hela tiden ..... snart duchen sen sova ska jobba i morgon jiipppiiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar