tisdag 13 juli 2010

HEJ I GEN !!
I morgon e de onsdag då e de dax att be ge sig till sommarrocken, de blir stor möte och grillning på kvällen, ska bli kul att träffa alla i gen!!!!

mår lite så däe nu, vet inte varför men känner mig inte alls på humör för något alls!!

i måndags var jag på möte i ystad, hade kicki med mig hela dagen, min bästa väns flicka som e 9 år gammal, sen när vi kom hem, så tittade vi på film, åt middag med manne kicki, och jessicka!! fick reda på av manne att de hade slagit ner på badet i går söndag när de åskade, så badet var stängt!! buuu vi skulle ju upp och bada eftersom de var så varmt, men de blide inte de nej!!

i dag har jag och jessicka gjort lite ärenden sen har jag gjort i ordning kataloger, till söndag ska ha tupperware party i skurup!! får levernas i morgon, !!!

snarty e de dax för att gå lägga sig, blir att fixa lite i morgon innan vi ska på mötet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar