lördag 24 juli 2010

helgen 15 juli till 17 juli

ja, då e sommarrocken över för detta året, har varit kul!! vi var på stormöte på onsdagen den 14 juli, marcus som e ansvarig pratade lite, sen grillade vi och drack lite öl!!

sen var de dax att börja jobba i ölen på torsdagen, jag ställde i ordning lilla öltältet XL tältet, som de heter !! sen gick vi upp och hjälpte till i L-tältet, jag och manne var ock kolade på spootlajtz, dem var så bra, jag gillar dem mycket, manne tyckte också dem var bra!! vi stängde, vi gick hem direkt den kvällen, var trötta !!

på fredagen började jag halv fem, under dagen var jag med hundarna, på långpromenad, kände mig allmänt trött, och ingen aptit alls... de var full rulle i xl tältet från 18:00 på kvällen till vi stängde typ, dennna kvällen var där mest besök, men sen var de bra band som spelade bla EOUROPE, dem var bra, man hade turen att man stod i xl tältet så man kunde sen dem lite!! sen efter stängning så bjöd dem på mat och man drack lite till de!

på lördagen jobbade jag och manne bara till klockan 16:00 för vi skulle till rosa på 50 års fest! de var kul på rosas fest, fast jag mådde inte riktigt bra, de var god mat, mm! sen när vi kom hem satt jag en stund vid datan och sen gick jag och la mig, jag skulle egentligen följa med manne upp på rocken och plocka undan! men orkade inte hace feber tradet nog!!