fredag 9 juli 2010

Så fint väder i dag, fast har inte mått så bra i dag!! har varit ute en bra runda med hundarna i morse, de var skönt!! dem fick springa lite på teräng banan och fotbollsplanen, men dem orkade inte så mycket i dag!! de var för varmt för dem!!

saknar ridningen så mycket, önskar bara att min hand ska bli bra NUUUUUUUUUU, för vill börja rida sally i gen, vi var i sturup i onsdags, och de var kul, ronja lekte mycket med deras nya hund TEA, de gick bra de!! och sen tränade maria med swetty och rosa med mollan, de var kul att se, mollan har vuxet sen jag såg henne senast, (kommer foto sen!!)

och i i går torsdagen den 8 juli 2010, var jag på synundersökning, tro de eller ej, men där var inget fel på mina ögon! så jag hade rätt hihihi!!!

sen på kvällen i går så var de avslutning i parken, de var allsång i går, de var mycket folk,

i dag ska vi till per och linda och grilla ska bli kul!!!

sen i morgon blir de att köra till ystad, har rekruterat in en inom tupperware så hon ska ha väskgenomgång, så jag ska följa med dit!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar